FAQ

Poniżej zebraliśmy listę najczęściej zadawanych pytań.
Sprawdź proszę odpowiedzi zanim do nas zadzwonisz.

1. Jak skontaktować się z ModlinBus?

Zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu +48 703 403 993 (2,58 PLN/min) lub adresem info@modlinbus.pl. Zachęcamy również do zapoznania się z poniższą listą pytań i odpowiedzi.

Tak. Bilet zakupiony, w taryfie Flex, poprzez stronę internetową można zwrócić lub zmienić szczegóły przejazdu (data lub godzina odjazdu). W celu zmiany daty lub godziny przejazdu, należy wprowadzić na stronie internetowej www.modlinbus.pl lub www.modlinbus.com numer rezerwacji (widnieje na zakupionym bilecie) w polu oznaczonym „ZMIANA REZERWACJI”. Należy wybrać opcję „Zmień Termin Przejazdu”, a następnie należy wybrać nową datę i godzinę wyjazdu.

W taki sam sposób można również zwrócić zakupiony bilet, zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie (https://www.modlinbus.pl/strony/page/regulamin)

Zmiana daty lub godziny rezerwacji jest realizowana tylko i wyłącznie samodzielnie przez pasażera. Zmiany rezerwacji nie dokonuje personel w Punktach Sprzedaży. Nie można też jej dokonać przez infolinię.

Nie ma możliwości telefonicznej rezerwacji. Bilety można wykupić przez stronę www.modlinbus.pl wcześniej, automatycznie rezerwując sobie w ten sposób miejsce w autobusie. Bilety są również dostępne w naszej sieci punktów sprzedaży.

W każdym autobusie możesz płacić kartami debetowymi lub kredytowymi.

Umożliwiamy płatność w euro, funtach brytyjskich, dolarach amerykańskich i kanadyjskich, koronach norweskich oraz szwedzkich (akceptujemy tylko banknoty). Reszta wydawana jest zawsze w złotówkach.

Rezerwacja nie jest wymagana, jednak bez wykupienia biletu elektronicznego nie jesteśmy w stanie zagwarantować wolnych miejsc w autobusie. Kursy w godzinach porannych, około godziny 07:00, jak i ok. 15:00, cieszą się dużym zainteresowaniem podróżnych, więc w tym przypadku warto zakupić bilet i zarezerwować miejsca przez internet. Pasażerowie z biletami zakupionymi online, mają pierwszeństwo wejścia do autobusu.

Tak, nasi kierowcy prowadzą sprzedaż biletów przed odjazdem autobusu.

Nie dotyczy to przystanków Pałac Kultury i Nauki - Warszawa Centrum oraz Lotnisko Modlin, gdzie sprzedaż prowadzona jest przez koordynatorów.

Planując dojazd z Warszawy na lotnisko w Modlinie należy przeznaczyć 55 minut na przejazd autobusem, w zależności od natężenia ruchu drogowego.

Niestety nie. Należy zakupić nowy bilet na najbliższy autobus. Zwrot niewykorzystanego biletu, zakupionego w Taryfie Flex, realizowany jest po przesłaniu na adres e-mailowy Biura Obsługi Klienta (info@modlinbus.pl): skanu lub zdjęcia biletu niewykorzystanego, skanu lub zdjęcia biletu zakupionego na późniejszy kurs oraz numer opóźnionego lotu do Lotniska Modlin. Jeśli niewykorzystany bilet zakupiony był w wersji Tradycyjnej, należy dodatkowo przesłać oryginalny bilet na adres biura (ul. Rydygiera 19 lok. 184, 01-793 Warszawa) i załączyć numer konta bankowego do zwrotu.

Zwroty biletów niewykorzystanych z powodu opóźnionego lotu są dokonywane jedynie w sytuacji, kiedy pasażer zakupił nowy bilet. W innym przypadku po ewentualną rekompensatę z tytułu opóźnienia lotu należy się zgłosić do linii lotniczych, które obsługiwały dany lot.

Tak, pod warunkiem, że na wcześniejszym kursie będą wolne miejsca. Przypominamy, że pierwszeństwo wejścia na pokład autobusu mają osoby, które wykupiły bilety na konkretną godzinę (np. 11:00).

Nie, w cenie biletu każdy pasażer możne przewieźć 20 kg bagażu właściwego i 5 kg podręcznego. Każda kolejna zabrana sztuka bagażu właściwego wiąże się z koniecznością zakupu biletu dodatkowego w wysokości pełnego przejazdu.

Rozkład na naszej stronie internetowej jest zawsze aktualny. Możesz na bieżąco śledzić rozkład jazdy na tej stronie, ponieważ jest on dostosowany do godzin lotów na lotnisku Modlin.

Tak, jeździmy nowymi, komfortowymi autobusami Scania Touring z klimatyzacją i dostępem do WiFi.

Nie jest to możliwe. Autobusy ModlinBus mogą zatrzymywać się tylko na wyznaczonych przystankach. Szczegółowy opis przystanków ModlinBus znajduje się tutaj.

TAK, nasz główny przystanek Warszawa Centrum znajduje się na parkingu przy Pałacu Kultury i Nauki (szczegółowy opis przystanków znajduje się tutaj) i można z niego znaleźć bezpośrednie połączenie zarówno na Lotnisko Modlin jak i innych miast.

Tak, autobus jadący z Lotniska Modlin do przystanku Warszawa Centrum czeka na pasażerów ostatniego przylotu, jeśli jest on opóźniony. W innym przypadku autobusy odjeżdżają zgodnie z rozkładem. Autobusy dalekobieżne (jadące dalej niż do Centrum Warszawy) odjeżdżają zgodnie z rozkładem jazdy.

Bilety online najlepiej zarezerwować z kilkudniowym wyprzedzeniem. Sprzedaż online zamykana jest zależnie od trasy na 45 minut do 4h przed godziną odjazdu.

Nie, jeśli masz możliwość pokazania biletu kierowcy na ekranie smartfona lub tabletu, nie musisz mieć przy sobie wydrukowanego biletu.

Średni czas dostarczenia biletu wynosi 3-5 minut dla pozytywnie rozliczonych transakcji. Prosimy również sprawdzić folder "SPAM" swojej skrzynki pocztowej.

Ze względu na fakt, że spożywanie jedzenia i napojów może stanowić niebezpieczeństwo podczas jazdy oraz ze względu na wygodę pozostałych pasażerów, prosimy o niespożywanie jedzenia i napojów na pokładzie naszych autobusów.

Nasi kierowcy mówią po angielsku w stopniu podstawowym, natomiast obsługa w naszych punktach sprzedaży udziela informacji na wszystkie tematy po angielsku. Niektórzy nasi pracownicy mówią także po francusku, hiszpańsku, rosyjsku i niemiecku.

Obecnie oferujemy następujące zniżki:

- Dzieci do 2 roku życia – bezpłatny przejazd,
- Dzieci w wieku 2-12 lat – bilet ulgowy.


Nie sprzedajemy biletów okresowych.

Tak. Bilety powrotne można zakupić przez Internet lub w punktach sprzedaży. Przypominamy, że są to bilety na okaziciela i nie mogą zostać odtworzone w przypadku zagubienia.

Tak, istnieje możliwość zakupu biletu w jednym z naszych placówek sprzedaży.

PUNKTY SPRZEDAŻY