FAQ

Poniżej zebraliśmy listę najczęściej zadawanych pytań.
Sprawdź proszę odpowiedzi zanim do nas zadzwonisz.

1. Jak skontaktować się z ModlinBus?

Zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu +48 22 290 50 90 lub adresem info@modlinbus.pl. Zachęcamy również do zapoznania się z poniższą listą pytań i odpowiedzi.

W każdym autobusie możesz płacić kartami debetowymi lub kredytowymi.

Umożliwiamy płatność w euro, funtach brytyjskich, dolarach amerykańskich i kanadyjskich, koronach norweskich oraz szwedzkich (akceptujemy tylko banknoty). Reszta wydawana jest zawsze w złotówkach.

Nie ma możliwości telefonicznej rezerwacji. Bilety można wykupić przez stronę www.modlinbus.pl wcześniej, automatycznie rezerwując sobie w ten sposób miejsce w autobusie. Bilety są również dostępne w naszej sieci punktów sprzedaży.

Rezerwacja nie jest wymagana, jednak bez wykupienia biletu elektronicznego nie jesteśmy w stanie zagwarantować wolnych miejsc w autobusie. Kursy w godzinach porannych, około godziny 07:00, jak i ok. 15:00, cieszą się dużym zainteresowaniem podróżnych, więc w tym przypadku warto zakupić bilet i zarezerwować miejsca przez internet. Pasażerowie z biletami zakupionymi online, mają pierwszeństwo wejścia do autobusu.

Tak, nasi kierowcy prowadzą sprzedaż biletów przed odjazdem autobusu.

Nie dotyczy to przystanków Pałac Kultury i Nauki - Warszawa Centrum oraz Lotnisko Modlin, gdzie sprzedaż prowadzona jest przez koordynatorów.

Planując dojazd z Warszawy na lotnisko w Modlinie należy przeznaczyć minimum 60 minut na przejazd autobusem, w zależności od natężenia ruchu drogowego.

Tak. Pierwszeństwo wejścia na pokład autobusu mają jednak pasażerowie, którzy wykupili bilet na przejazd o konkretnej godzinie. Jeśli w autobusie odjeżdżającym później będą wolne miejsca, możesz pojechać nim na podstawie swojego biletu.
Szczegóły możesz zawsze sprawdzić na naszym stoisku na lotnisku w Modlinie.

Niestety zwroty biletów w tej sytuacji nie są akceptowane, a po ewentualną rekompensatę z tytułu opóźnienia lotu należy się zgłosić do linii lotniczych, które obsługiwały dany lot.

Tak, pod warunkiem, że na wcześniejszym kursie będą wolne miejsca. Przypominamy, że pierwszeństwo wejścia na pokład autobusu mają osoby, które wykupiły bilety na konkretną godzinę (np. 11:00).

Nie, w cenie biletu każdy pasażer możne przewieźć 30 kg bagażu właściwego i 5 kg podręcznego

Rozkład na naszej stronie internetowej jest zawsze aktualny. Możesz na bieżąco śledzić rozkład jazdy na tej stronie, ponieważ jest on dostosowany do godzin lotów na lotnisku Modlin.

Tak, jeździmy nowymi, komfortowymi autobusami Scania Touring z klimatyzacją i dostępem do WiFi.

Nie jest to możliwe. Autobusy ModlinBus mogą zatrzymywać się tylko na wyznaczonych przystankach. Szczegółowy opis przystanków ModlinBus znajduje się tutaj.

TAK, nasz główny przystanek Warszawa Centrum znajduje się na parkingu przy Pałacu Kultury i Nauki (szczegółowy opis przystanków znajduje się tutaj) i można z niego znaleźć bezpośrednie połączenie zarówno do innych dzielnic Warszawy, jak i innych miast.
Już od 16 marca 2015 funkcjonuje trasa z Dw. Wschodniego. Przebiega ona przez Pragę, Żerań, Tarchomin, oraz Bielany. Od 19 kwietnia uruchomiliśmy także drugą trasę z Dw. Zachodniego. Obie trasy przechodzą przez Metro Młociny.

Tak, autobus czeka na pasażerów ostatniego przylotu, jeśli jest on opóźniony. W innym przypadku autobusy odjeżdżają zgodnie z rozkładem.

Bilety on-line należy rezerwować najpóźniej trzy dni przed podróżą.

Nie, jeśli masz możliwość pokazania biletu kierowcy na ekranie smartfona lub tabletu, nie musisz mieć przy sobie wydrukowanego biletu.

Średni czas dostarczenia biletu wynosi 3-5 minut dla pozytywnie rozliczonych transakcji. Prosimy również sprawdzić folder "SPAM" swojej skrzynki pocztowej.

Ze względu na fakt, że spożywanie jedzenia i napojów może stanowić niebezpieczeństwo podczas jazdy oraz ze względu na wygodę pozostałych pasażerów, prosimy o niespożywanie jedzenia i napojów na pokładzie naszych autobusów.

Nasi kierowcy mówią po angielsku w stopniu podstawowym, natomiast obsługa w naszych punktach sprzedaży udziela informacji na wszystkie tematy po angielsku. Niektórzy nasi pracownicy mówią także po francusku, hiszpańsku, rosyjsku i niemiecku.

Obecnie oferujemy następujące zniżki:

- Dzieci do 2 roku życia – bezpłatny przejazd,
- Dzieci w wieku 2-12 lat – bilet ulgowy.


Nie sprzedajemy biletów okresowych.

Tak. Bilety powrotne można zakupić przez Internet lub w punktach sprzedaży. Przypominamy, że są to bilety na okaziciela i nie mogą zostać odtworzone w przypadku zagubienia.

Nasze bilety można kupić w wielu punktach sprzedaży w całej Polsce.

Kliknij tutaj by znaleźć najbliższy punkt sprzedaży biletów.

Bilety możesz kupić także u kierowcy na przystankach, na których nie ma naszych punktów sprzedaży.

Tak, istnieje możliwość zakupu biletu w jednym z naszych placówek sprzedaży.

PUNKTY SPRZEDAŻY