UWAGA! Przystanek Metro Młociny nie funkcjonuje! Bezpośrednie połączenie Warszawa-Centrum ---> Lotnisko Warszawa-Modlin

Kup Bilet

Wybierz początek trasy:
Wybierz koniec trasy:
Wybierz datę: Godzinę:
Chcę bilet powrotny
Bilet powrotny - początek trasy:
Bilet powrotny - koniec trasy:
Wybierz datę: Godzinę:
 
Dorośli:
Dzieci (od 2 do 12lat):

Często Zadawane Pytania

Czy można płacić kartą za bilety?
Tak, honorujemy karty kredytowe i płatnicze, zarówno polskich, jak i zagranicznych instytucji finansowych.

Czy można płacić kartą w autobusie?
W każdym autobusie można płacić kartami debetowymi lub kredytowymi.

W jakich walutach można płacić za bilety?
Umożliwiamy płatność w euro, funtach brytyjskich, dolarach amerykańskich i kanadyjskich, koronach norweskich oraz szwedzkich (akceptujemy tylko banknoty). Reszta wydawana jest w złotówkach.

Czy mogę zarezerwować bilety przez telefon?
Nie ma możliwości rezerwacji telefonicznej. Bilety można wykupić bilet przez internet wcześniej, automatycznie rezerwując sobie w ten sposób miejsce w autobusie.

Czy rezerwacja jest konieczna?
Rezerwacja nie jest wymagana, ponieważ bez wykupienia biletu elektronicznego nie jesteśmy w stanie zagwarantować wolnych miejsc w autobusie. Kursy w godzinach porannych, około godziny 07:00, jak i ok. 15:00, cieszą się dużym zainteresowaniem podróżnych, więc tym przypadku warto zakupić bilet i zarezerwować miejsca przez internet. Pasażerowie z biletami zakupionymi online, mają pierwszeństwo wejścia do autobusu.

Czy można kupić bilet u kierowcy?
Tak można.

Jak długo trwa przejazd na lotnisko Modlin?
Planując dojazd z Warszawy na lotnisko w Modlinie należy przeznaczyć minimum 60 minut na przejazd autobusem, w zależności od natężenia ruchu drogowego.

Jeśli mój lot jest opóźniony, czy mogę wykorzystać bilet na późniejszy kurs autobusu?
Tak. Pierwszeństwo wejścia na pokład autobusu mają jednak pasażerowie, którzy wykupili bilet na ten konkretny kurs, więc jeśli będą wolne miejsca, to na podstawie zakupionego biletu można jechać późniejszym autobusem. Szczegóły można sprawdzić w naszym kiosku na lotnisku.

Niestety zwroty biletów w tej sytuacji nie są akceptowane, a po ewentualną rekompensatę z tytułu opóźnienia lotu należy się zgłosić do linii lotniczych, które obsługiwały dany lot.

Czy mogę jechać wcześniejszym autobusem (np. o 11:00), jeśli bilet mam na późniejszy kurs
(np. o 12:00)?

Tak, pod warunkiem, że na wcześniejszym kursie będą wolne miejsca. Przypominamy, że pierwszeństwo wejścia na pokład autobusu mają osoby, które wykupiły bilety na konkretną godzinę (np. 11:00).

Czy pobierana jest dodatkowa opłata za bagaż?
Nie, w cenie biletu każdy pasażer możne przewieźć 30 kg bagażu właściwego i 5 kg podręcznego

Czy rozkład na stronie www.modlinbus.pl jest aktualny?
Rozkład na naszej stronie internetowej jest zawsze aktualny. Można na bieżąco śledzić rozkład jazdy na stronie, ponieważ jest on dostosowany do godzin lotów na lotnisku Modlin.

Czy autobusy Modlin Bus są niezawodne?
Tak, dysponujemy nowymi, komfortowymi autobusami Scania Touring z klimatyzacją i dostępem do WiFi.

Czy autobus może poczekać na spóźnionych pasażerów?
Jest to możliwe, w zależności od sytuacji. W przypadku opóźnionych lotów, autobusy czekają tylko na większą liczbę osób. Jeżeli spóźnia się tylko jeden pasażer, autobus nie będzie czekał i odjedzie o wyznaczonej godzinie.

Czy można wysiąść gdzieś po drodze?
Nie jest to możliwe. Autobusy ModlinBus mogą zatrzymywać się tylko w wyznaczonych miejscach: parking Warszawa Centrum (parking Pałacu Kultury i Nauki), Lotnisko Warszawa-Modlin, Lotnisko Chopina (Okęcie) i dworzec autobusowy Łódź Kaliska. Szczegółowy opis przystanków ModlinBus znajduje się tutaj.

Czy autobusy ModlinBus dojeżdżają do innych miejscowości lub dzielnic Warszawy?
Nie, ale nasz przystanek Warszawa Centrum znajduje się na parkingu przy Pałacu Kultury i Nauki (szczegółowy opis przystanków znajduje się tutaj) i można z niego znaleźć bezpośrednie połączenie zarówno do innych dzielnic Warszawy, jak i innych miast.

Czy autobus zaczeka na mnie, jeżeli lecę ostatnim samolotem, a mój lot ma opóźnienie?
Tak, nawet jeśli ostatni lot jest opóźniony o kilka godzin, autobus będzie czekał na pasażerów.

Czy rozkład jazdy autobusów jest taki sam w niedziele i święta?
Nie, mamy oddzielny rozkład na weekendy i pozostałe dni tygodnia. Szczegóły można znaleźć tutaj.

Ile czasu wcześniej należy zarezerwować bilety?
Bilety on-line należy rezerwować najpóźniej trzy dni przed podróżą.

Czy muszę mieć wydrukowany bilet on-line?
Nie ma potrzeby drukowania biletu, jeśli pasażer może okazać go za pomocą smartfona lub tabletu.

Dlaczego jeszcze nie dostałem mojego biletu online pocztą elektroniczną?
Średni czas dostarczenia biletu wynosi 3-5 minut dla pozytywnie rozliczonych transakcji. Jeżeli bilet nie dotarł do Państwa, prosimy sprawdzić folder "SPAM".

Czy w autobusie można jeść i pić?

Ze względu na fakt, że spożywanie jedzenia i napojów może stanowić niebezpieczeństwo podczas jazdy oraz ze względu na wygodę pozostałych pasażerów, prosimy o niespożywanie jedzenia i napojów na pokładzie naszych autobusów.

Czy obsługa autobusów mówi po angielsku?
Obsługa wszystkich naszych autobusów mówi po angielsku. Niektórzy nasi pracownicy mówią także po francusku, hiszpańsku, rosyjsku i niemiecku.

Czy oferujecie zniżki studenckie/emeryckie/dla dzieci/dla pracowników lotniska?
W chwili obecnej oferujemy następujące zniżki:
- Dzieci do 2 roku życia – bezpłatny przejazd,
- Dzieci w wieku 2-12 lat – bilet ulgowy.
Szczegółowy cennik ModlinBus znajduje się tutaj

Czy są w sprzedaży bilety miesięczne?
Nie sprzedajemy biletów miesięcznych.

Czy są w sprzedaży bilety powrotne?
Bilety powrotne można zakupić przez internet i w kasie na lotnisku Warszawa-Modlin. Przypominamy, że są to bilety na okaziciela i nie mogą zostać odtworzone w przypadku zagubienia.

Czy bilety można kupić gdzieś w biurze w Warszawie?
Nasze bilety można kupić w następujących punkach sprzedaży:
- kiosk na 
lotnisku Warszawa-Modlin,
- kiosk w Pałacu Kultury i Nauki (wejście główne),
- kasy biletowe na dworcu autobusowym Łódź Kaliska
Bilety można kupić także u kierowcy na przystankach, na których nie ma naszych punktów sprzedaży.

Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, niektóre mogą być już zapisane w przeglądarce. Więcej informacji można znaleźć w polityce plików cookie. X zamknij